تجهیزات پزشکی، پوست و مو

محبوب ترین دستگاه آبرسان پوست

0 گؤروش
یازار:‌

این دستگاه که با نام سیستم مدیریت هوشمند پوست آیس بلو نیز شناخته میشود با رزولوشنی بالا و کیفیتی عالی از طریق عکس های دیجیتال قادر به آنالیز پوست بیمار می باشد. این دستگاه با دارا بودن هندپیس های مختلف و با استفاده از تکنیک های بابل، التراسونیک، ترمیم آیس، نانواتمیزیشن و فرکانس رادیویی طلا میتواند مشکلات پوستی افراد را برطرف سازد.

کاربرد دستگاه هیدروفیشیال اسمارت آیس بلو

·         آبرسانی

·         آرامش بخش

·         پاکسازی عمیق

·         شناسایی پوست

·         جوانسازی پوست

·         تغذیه عمیق پوست

·         رفع لکه های پوستی

·         پاکسازی منافذ پوست

·         ضدعفونی کننده پوست

·         رفع جوش های سرسیاه

·         رفع چربی های اضافه پوست

·         از بین بردن سیاهی، گودی و پف زیر چشم

 

دستگاه هایفو اولترافورمر

این دستگاه با تحریک فیبروبلاست ها باعث کلاژن سازی پوست خواهد شد، علاوه بر این با افزایش دمای دستگاه تا 70 درجه سانتی گراد سبب افزایش خاصیت الاستیسیته نیز می شود.

این دستگاه میتواند با استفاده از امواج اولتراسوندی به بخش خاصی از پوست متمرکز شده و بدون آسیب به بافت های اطراف به بهبود و لیفت آن بخش بپردازد. این دستگاه با کارتریج های چند منظوره و 3 فرکانس متفاوت میتواند تا 5 عمق مختلف نفوذ کند.

کارتریج های صورت با عمق های 1.5، 3 و 4.5 با فرکانس های 7 و 4 برای نواحی صورت و گردن مناسب بوده و کارتریج های 6 و 9 با فرکانس 2 برای بدن مناسب می باشد.

دستگاه الکترولیز

دستگاه الکترولیز چیست و چگونه کار می کند؟ الکترولیز کردن یکی از روش های از بین بردن موهای زائد می باشد. که کمی با لیزر متفاوت بوده و از آن میتوان برای هر نوع پوست و مویی استفاده کرد. این دستگاه میتواند موهای سفید زائدی را که با چشم دیده نمی شود و با لیزر نمیتوان آن ها را از بین برد نیز به شکل دائمی حذف کند.

عملکرد دستگاه الکترولیز: این دستگاه برای موهای زائد از طریق ورود یک جریان الکتریکی موثر از طریق یک میله یا سوزن بسیار نازک به درون فولیکول مو باعث از بین رفتن آن به شکل دائمی خواهد شد. به عبارت دیگر از این طریق ریشه ی مو از بین رفته و دیگر رشد نخواهد کرد.

دستگاه هیدرودرمی

این دستگاه که با نام دستگاه هیدرودرمی گالوانیک با ماسک حرارتی نیز شناخته می شود از طریق جریان الکتریکی سبب جوانسازی و دهیدراته شدن پوست که نتیجه ی آن بهبود و از بین رفتن چین و چروک هاست می شود، این دستگاه برای انواع پوست مناسب بوده و انواع مختلفی دارد. و چگونگی تشخیص اصل و فیک دستگاه هیدرودرمی را از کارشناسان ما بخواهید.

بهتر است از این دستگاه به همراه دستگاه های دیگری مانند آر اف، مینی هایفو و پلاژن استفاده کنید تا اثر گذاری آن بیشتر شود.

 

آردینی اوخو
سه شنبه 27 اردیبهشت 1401
بؤلوملر :

ماسک های تونل دار

0 گؤروش
یازار:‌

پلاسما حالتی از ماده است که تاثیرات فوق العاده و کاربرد های متعددی به خصوص در زمینه ی درمان و زیبایی دارد. در روش پلاسما تراپی با استفاده از پلاسما و بدون نیاز به عمل جراحی بخشی از پوست که دچار مشکلاتی مانند لکه ها، کک و مک، افتادگی، خال و… می باشد را درمان خواهد شد. لازم به ذکر است این دستگاه با برق شهری کار می کند.

کار با دستگاه پلاسما پن مانستر

دستگاه پلاسما پن مانستر به عنوان دستگاه پلاسما جت نیز شناخته می شود، این دستگاه در واقع از الکتریسیته با فرکانس بالا استفاده کرده و در زمان نزدیک شدن به پوست با ایجاد جرقه که دلیل آن یک یون پایدار سطح پوست و یون ناپایدار هوا می باشد کار خود را انجام می دهد. این دستگاه از طریق لیزر CO2  تمامی لکه های پوستی را از بین خواهد برد. دستگاه مانستر از فاصله ی 2 میلی متری به صورت یکنواخت بر روی پوست شات می زند.

رنگ های تونل LED کلسیم دار

عملکرد طول موج های تونل ال ای دی کلسیم دار به شرح ذیل می باشد:

نور زرد: این رنگ با طول موج 590nm برای کاهش لکه های پوستی، پاکسازی و افزایش شفافیت و درخشندگی پوست، ترمیم کننده عمقی پوست استفاده می شود.

نور قرمز: طول موج این رنگ 635nmمی باشد و از آن به جهت تحریک کلاژن سازی، افزایش گردش خون، از بین بردن چین و چروک ها و رفع افتادگی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست استفاده می شود.

نور بنفش: این رنگ با طول موج 590nm برای درمان جای جوش، بهبود آکنه های پوستی، رفع کک و مک و جای جوش به کار می رود.

نور آبی: طول موج این رنگ 415nm می باشد و از آن می توان برای تنظیم چربی پوست، کاهش التهابات پوستی و رفع جوش های زیر پوستی استفاده کرد.

نور سبز: این رنگ با طول موج 560nm برای درمان لکه های پوستی، آفتاب سوختگی، رفع سیاهی پوست و به جهت افزایش آرامش و تسکین بخشی به پوست می توان استفاده می شود.

نور سفید: این رنگ دارای طول موج 590nm است و برای رفع افتادگی و شلی پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی می توان از آن استفاده کرد.

ماسک تونلی ال ای دی نور درمانی 7 رنگ با اسپری سرد و گرم

تونل LED کلسیم دار7 رنگ با اسپری سرد و گرم LED Facial Mask دارای 7 نور درمانی با طول موج های مختلف می باشد همچنین این محصول مراقبت از پوست برای رفع آکنه ها، جوانسازی، فیشیال و پاکسازی پوست استفاده می شود. هر جلسه ی استفاده از ماسک تونلی نور درمانی در حدود 20 دقیقه زمان میبرد که برای محافظت از چشم ها به کلاینت مربوطه عینک محافظ داده می شود، توجه داشته باشید در زمان استفاده از این دستگاه هیچ گونه مواد آرایشی نباید بر روی پوست باشد.

تونل LED همراه با بخور

این ماسک تونلی بخاردار با افزایش و تنظیم گردش خون باعث کاهش روند پیری خواهد شد، از دیگر کاربرد های این ماسک میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

·         رفع آکنه ها

·         ترمیم پوست

·         رفع کک و مک

·         کوچک کردن منافد

·         روشن کننده پوست

·         افزایش کلاژن سازی

·         سفت کنندگی پوست

·         افزایش گردش خون

·         بهبود لکه های پوستی

·         افزایش سفتی پوست

·         کاهش افتادگی پوست

آردینی اوخو
شنبه 24 اردیبهشت 1401
بؤلوملر :

کاربرد دستگاه زیبایی هایفو

0 گؤروش
یازار:‌

دستگاه هایفو (High-Intensity Focused Ultrasound) که به اختصار HIFU نامیده می شود. روشی بدون درد، عوارض و کاملا غیر تهاجمی بوده که از طریق امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا قادر به جوانسازی، سفت کردن پوست، کلاژن سازی و لیفت می باشد. دستگاه هایفو 4 بعدی با هندپیس ویمکس و میکرونیدلینگ با نفوذ به لایه ی SMAS تا عمق 3 میلیمتری باعث تحریک بافت پوست بدون وارد شدن آسیب به بافت های مجاور و کلاژن سازی خواهد شد.

هندپیس ویمکس

اگر به دنبال رفع چروک های بخش های مختلف صورت به خصوص قسمت های ظریف و بهبود خطوط زیر چشم هستید بهترین انتخاب استفاده از هندپیس ویمکس این دستگاه می باشد.

هندپیس میکرونیدلینگ

رفع چین و چروک ها، از بین بردن جای جوش، بهبود جای زخم و جوانسازی از جمله مهم ترین وظایف سری میکرونیدلینگ دستگاه است.

دستگاه لیپوسونیکس

لیپوسونیکس بر اساس تکنولوژی هایفو و امواج اولتراسوند و با هدف قرار دادن بافت چربی بدون آسیب به بافت های مجاور و از طریق گرم کردن قادر به از بین بردن سلول های چربی بدون صدمه به سطح پوست و ایجاد سوختگی می باشد. چربی های تخریب شده در نهایت از بدن خارج خواهند شد. این روش را می توان موثرترین و کم عارضه ترین روش لاغری دانست. ممکن است در برخی بیماران در محل درمان مقداری کبودی مشاهده شود که جای نگرانی نبوده و بعد از مدتی کبودی ها از بین خواهد رفت.

دستگاه لاغری لیپوسونیکس

برای لاغری با لیپوسونیکس از امواج بی ضرر اولتراسوند به صورت متمرکز در نقاطی که دارای بافت چربی است استفاده می شود. در حقیقت این دستگاه با برخورداری از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روشی را برای رسیدن به اندامی ایده آل و رهایی از چاقی پیش روی افراد قرار داده است.

دستگاه هایفو 4 بعدی با هندپیس ویمکس و لیپوسونیکس

این محصول دارای هندپیس مجزای ویمکس (V-max) برای رفع چین و چروک های ریز دور چشم و هندپیس لیپوسونیکس (Liposonix) برای لاغری می باشد. بعد از استفاده از این دستگاه میتوان نتیجه ی آن را به سرعت مشاهده کرد، بهترین نتیجه 2 ماه بعد از استفاده مشخص خواهد شد. از هایفو 4 بعدی با هندپیس ویمکس و لیپوسونیکس برای لایه های مختلف درم، SMAS و لایه ی چربی میتوان استفاده کرد.

کاربرد هایفو 4 بعدی با هندپیس ویمکس و لیپوسونیکس

·         جوانسازی

·         رفع غبغب

·         لیفت صورت

·         فرم دهی به بدن

·         رفع افتادگی پوست

·         افزایش سفتی پوست

·         کاهش چربی و لاغری

·         کاهش سلولیت های پوست

·         از بین بردن خط اخم و خنده

·         از بین بردن چین و چروک های پوست

دستگاه هایفو 4 بعدی و لیپوسونیکس

هایفوتراپی را میتوان معجزه ای در جوانسازی نامید، هایفو (HIFU) به معنای امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا بوده و از روش های نوین برای جوانسازی و لیفت صورت می باشد. آر اف بهتر است یا هایفو این سوالی است که بسیاری از افراد با آن مواجه می شوند در پاسخ باید گفت هر دو روش از بهترین راهکار های جوانسازی بوده که مزایا و معایب خاص خود را دارند.

به طور کلی این دستگاه دارای 2 هندپیس برای صورت و بدن می باشد. و قادر است با استفاده از امواج هایفو و با تولید گرما در محل درمان باعث رشد مجدد سلول های بافت پوست شود. این دستگاه دو منظوره بر روی لایه ی SMAS و چربی پوست اثر می گذارد و با ایجاد انرژی گرمایی سبب شکستن و حل شدن سلول های چربی خواهد شد.

به دلیل وجود محصولات مشابه بی کیفیت و تقلبی چگونگی تشخیص اصل و فیک هایفو 4 بعدی و لیپوسونیکس را از کارشناسان ما بخواهید.

دستگاه هایفو 4 بعدی 5 کاره

این محصول 5 هندپیس جداگانه به شرح ذیل دارد:

1.   هندپیس واژینال

2.   هندپیس ویمکس

3.   هندپیس آر اف فرکشنال

4.   هندپیس لیپوسونیکس

5.   هندپیس تشخیصی

در ادامه به معرفی کاربرد هر یک از هندپیس ها پرداخته ایم، لازم به ذکر است به دلیل وجود محصولات تقلبی و بی کیفیت بهتر است چگونگی تشخیص اصل و فیک دستگاه هایفو چهار بعدی پنج کاره را از کارشناسان ما بخواهید.

آردینی اوخو
شنبه 10 اردیبهشت 1401
بؤلوملر :

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

0 گؤروش
یازار:‌

قدیمی ترین دستگاه لیزر در ایران بوده که امکان تولید 3 طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ را فراهم میسازد، دارای 2 هندپیس مجزا که هر یک اسپات سایز متفاوتی دارد.

·         دارای سیستم خنک کننده ی قوی با کاهش دمای هر هندپیس از -7 درجه تا -14 درجه جهت جلوگیری از سوختگی پوست

·         مناسب برای انواع طیف رنگی پوست های مختلف

·         از بین بردن موهای زائد بدن در تمامی قسمت های مختلف و جوانسازی پوست

·         گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش 10 ساله

·         آموزش کامل دستگاه توسط متخصصین شرکت امورفیا

·         دارای طراحی مناسب و زیبا

شناخت انواع پوست بدن

قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 باید 6 تایپ های پوستی را بشناسید:

تایپ پوستی یک روشن ترین تایپ پوستی است که پوست کاملا سفید با موهای قرمز و تایپ پوستی شش پوست کاملا تیره با موهای خشن و ضخیم مشکی است.

برای خرید دستگاه لیزر لیزر سوپرانو تیتانیوم باید تایپ پوستی غالب مردم را در نظر گرفته شود. تایپ پوستی غالب مردم ایران سبزه است. یعنی میانه یا میانگین، میانگین بین تایپ پوستی یک و تایپ پوستی شش ( تقریبا تایپ پوستی سه و چهار)؛ اما این به این معنا نیست که ما برای یک نفر دستگاه را روی مود تایپ پوستی چهار تنظیم کنیم و از ابتدا تا انتها با همان مود پوستی چهار، کل بدن این شخص را لیزر کنیم. برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم لازم است به نکات ذیل توجه داشته باشید.

نواحی مختلف بدن برای مثال ناحیه پوبیس؛ ناحیه ای است که تیره تر از نواحی های دیگر بدن است، آرنج ها و یا زانوها هم به طور معمول پوستی تیره تر از نواحی های دیگر بدن دارند و همچنین پوست صورت نسبت به ران پا و یا ساق پا رنگ تیره تری دارد. پس برای نواحی مختلف تایپ های متغیری برای دستگاه تنظیم می کنیم که معمولا بین سه و چهار قرار دارد، نواحی روشن با دو یا سه و نواحی تیره تر با چهار یا پنج

اساس کار دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم 2022

اساس کار دستگاه لیزر تیتانیوم فتوترمولیز است. فتوترمولیر یعنی خاصیت جذب انتخابی اشعه، اشعه لیزر در طول موج های مختلف جذب انتخابی متفاوتی دارد.

در طول موج های موهای زائد، جذب ملانین می گردد، زمانی که اشعه وارد بافت می شود فقط جذب رنگ دانه می شود و زمانی که جذب رنگ دانه می شود، دما رنگ دانه‌ را بالا میبرد و اختلاف دما در بافت هدف که در واقع مو (و نواحی‌ اطراف آن که عروق خونی و اعصاب) می باشد، باعث سوختن، ازبین رفتن و تخریب مو می شود.

چنانچه ذکر شد اشعه لیزر تیتانیوم جذب انتخابی دارد به ملانین و رنگ دانه جذب می شود، پس بهترین پوست و مو برای لیزر کردن پوست های سفید با موهای مشکی ضخیم است. این تفاوت و فاسیتی، تفاوت رنگ سفید پوست و رنگ مشکی مو باعث می شود بهترین عملکرد لیزر بر روی مراجعه کننده انجام شود. در واقع اشعه لیزر جذب رنگ دانه مو می شود و با پوست کاری ندارد بهترین حالت لیزر برای این تایپ پوستی و مویی می باشد.

آردینی اوخو
پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401
بؤلوملر :