قدیمی ترین دستگاه لیزر در ایران بوده که امکان تولید 3 طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ را فراهم میسازد، دارای 2 هندپیس مجزا که هر یک اسپات سایز متفاوتی دارد.

·         دارای سیستم خنک کننده ی قوی با کاهش دمای هر هندپیس از -7 درجه تا -14 درجه جهت جلوگیری از سوختگی پوست

·         مناسب برای انواع طیف رنگی پوست های مختلف

·         از بین بردن موهای زائد بدن در تمامی قسمت های مختلف و جوانسازی پوست

·         گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش 10 ساله

·         آموزش کامل دستگاه توسط متخصصین شرکت امورفیا

·         دارای طراحی مناسب و زیبا

شناخت انواع پوست بدن

قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 باید 6 تایپ های پوستی را بشناسید:

تایپ پوستی یک روشن ترین تایپ پوستی است که پوست کاملا سفید با موهای قرمز و تایپ پوستی شش پوست کاملا تیره با موهای خشن و ضخیم مشکی است.

برای خرید دستگاه لیزر لیزر سوپرانو تیتانیوم باید تایپ پوستی غالب مردم را در نظر گرفته شود. تایپ پوستی غالب مردم ایران سبزه است. یعنی میانه یا میانگین، میانگین بین تایپ پوستی یک و تایپ پوستی شش ( تقریبا تایپ پوستی سه و چهار)؛ اما این به این معنا نیست که ما برای یک نفر دستگاه را روی مود تایپ پوستی چهار تنظیم کنیم و از ابتدا تا انتها با همان مود پوستی چهار، کل بدن این شخص را لیزر کنیم. برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم لازم است به نکات ذیل توجه داشته باشید.

نواحی مختلف بدن برای مثال ناحیه پوبیس؛ ناحیه ای است که تیره تر از نواحی های دیگر بدن است، آرنج ها و یا زانوها هم به طور معمول پوستی تیره تر از نواحی های دیگر بدن دارند و همچنین پوست صورت نسبت به ران پا و یا ساق پا رنگ تیره تری دارد. پس برای نواحی مختلف تایپ های متغیری برای دستگاه تنظیم می کنیم که معمولا بین سه و چهار قرار دارد، نواحی روشن با دو یا سه و نواحی تیره تر با چهار یا پنج

اساس کار دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم 2022

اساس کار دستگاه لیزر تیتانیوم فتوترمولیز است. فتوترمولیر یعنی خاصیت جذب انتخابی اشعه، اشعه لیزر در طول موج های مختلف جذب انتخابی متفاوتی دارد.

در طول موج های موهای زائد، جذب ملانین می گردد، زمانی که اشعه وارد بافت می شود فقط جذب رنگ دانه می شود و زمانی که جذب رنگ دانه می شود، دما رنگ دانه‌ را بالا میبرد و اختلاف دما در بافت هدف که در واقع مو (و نواحی‌ اطراف آن که عروق خونی و اعصاب) می باشد، باعث سوختن، ازبین رفتن و تخریب مو می شود.

چنانچه ذکر شد اشعه لیزر تیتانیوم جذب انتخابی دارد به ملانین و رنگ دانه جذب می شود، پس بهترین پوست و مو برای لیزر کردن پوست های سفید با موهای مشکی ضخیم است. این تفاوت و فاسیتی، تفاوت رنگ سفید پوست و رنگ مشکی مو باعث می شود بهترین عملکرد لیزر بر روی مراجعه کننده انجام شود. در واقع اشعه لیزر جذب رنگ دانه مو می شود و با پوست کاری ندارد بهترین حالت لیزر برای این تایپ پوستی و مویی می باشد.

پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401
بؤلوملر :