بوتاکس معده

کربوکسی تراپی (Carboxy Therapy) یک روش درمانی است که بر پایه ی کربن دی اکسید می باشد. در این روش از گاز دی اکسید کربن به جهت جوانسازی و رفع مشکلات پوستی استفاده می شود.

کربوکسی تراپی و کاربرد آن

همانطور که میدانید گاز کربن دی اکسید گازی است که به صورت طبیعی در بدن انسان وجود دارد و گازی غیرسمی می باشد. در واقع کربوکسی تراپی نوعی مزوتراپی است که در آن از گاز کربن دی اکسید به جای مایع مزوتراپی استفاده شده و با دمیده شدن این گاز به لایه های زیرین پوست میتوان از آن در درمان ترک های پوستی، سلولیت ها، جوانسازی پوست و سیاهی دور چشم در بخش هایی از صورت و بدن، گردن، شکم، دست ها، باسن و پا ها استفاده کرد.

چه زمانی باید تزریق چربی انجام داد؟

در صورتی که چین و چروک های صورت و میزان از دست دادن چربی به حدی باشد که با دیگر روش ها مراحل تزریق چربی از شکم به صورت درمان نشود پزشک تزریق چربی را تجویز خواهد کرد. از تزریق چربی در موارد ذیل استفاده می شود:

·         جوانسازی پوست

·         برجسته کردن گونه و چانه

·         رفع شلی و افتادگی پوست

·         ماندگاری تزریق چربی به صورت

·         رفع چین و چروک های پوستی

·         رفع نواحی گود و فرو رفته ی صورت

دستگاه لیزر تاتو

همانطور که میدانید روش های مختلفی برای حذف تاتو در بخش های مختلف بدن وجود دارد. از جمله این روش ها میتوان به میکرودرم ابریژن، کرایوتراپی ، لیزرهای لایه بردار، جراحی بخش خالکوبی شده و اسیدهای شیمیایی اشاره کرد. اما یکی از موثر ترین و بهترین روش ها استفاده از  می باشد.

حذف تاتو با لیزر کیوسوئیچ

یکی از دستگاه های لیزر مناسب به جهت حذف و پاکسازی تاتو یا) نام دارد. این دستگاه با انتشار پالس های قدرتمند به بخش میانی پوست نفوذ کرده و بدون وارد کردن آسیب به بافت پوست، تاتو را از بین می برد. برای جلوگیری از درد، لازم است پزشک قبل از شروع کار از بی حس کننده های موضعی به صورت کرمی یا تزریقی استفاده نماید.

کاهش وزن با بوتاکس معده!

امروزه لاغری و تناسب اندام به یکی از معیار های زیبایی تبدیل شده است. با توجه به سبک زندگی امروز، افراد بسیاری دچار اضافه وزن شده اند که از این موضوع ناراحت بوده و به دنبال روش های مختلفی به جهت کاهش وزن خود می باشند. این گروه از افراد به روش های گوناگون می توانند وزن خود را کم کرده و به اندام ایده آل خود برسند اما یکی از روش های جدید لاغری بوتاکس معده است که تاثیر زیادی در کاهش وزن و زیبایی افراد دارد.

حتما در کاهش چین و چروک های پوستی و جوانسازی خبر دارید. بوتاکس معده بدون نیاز به عمل جراحی و برای افرادی که توده بدنی آن ها بیش از 30 است کاربرد دارد.

فردی که کاندید بوتاکس معده است باید هیچ گونه بیماری زمینه ای نداشته باشد. در واقع بعد از بوتاکس معده فرد با کاهش اشتها می تواند وزن خود را کم نماید. از این روش درمانی جدید در درمان سرطان معده نیز استفاده می شود.

 

دوشنبه 7 شهریور 1401
بؤلوملر :