دستگاه هایفو (High-Intensity Focused Ultrasound) که به اختصار HIFU نامیده می شود. روشی بدون درد، عوارض و کاملا غیر تهاجمی بوده که از طریق امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا قادر به جوانسازی، سفت کردن پوست، کلاژن سازی و لیفت می باشد. دستگاه هایفو 4 بعدی با هندپیس ویمکس و میکرونیدلینگ با نفوذ به لایه ی SMAS تا عمق 3 میلیمتری باعث تحریک بافت پوست بدون وارد شدن آسیب به بافت های مجاور و کلاژن سازی خواهد شد.

هندپیس ویمکس

اگر به دنبال رفع چروک های بخش های مختلف صورت به خصوص قسمت های ظریف و بهبود خطوط زیر چشم هستید بهترین انتخاب استفاده از هندپیس ویمکس این دستگاه می باشد.

هندپیس میکرونیدلینگ

رفع چین و چروک ها، از بین بردن جای جوش، بهبود جای زخم و جوانسازی از جمله مهم ترین وظایف سری میکرونیدلینگ دستگاه است.

دستگاه لیپوسونیکس

لیپوسونیکس بر اساس تکنولوژی هایفو و امواج اولتراسوند و با هدف قرار دادن بافت چربی بدون آسیب به بافت های مجاور و از طریق گرم کردن قادر به از بین بردن سلول های چربی بدون صدمه به سطح پوست و ایجاد سوختگی می باشد. چربی های تخریب شده در نهایت از بدن خارج خواهند شد. این روش را می توان موثرترین و کم عارضه ترین روش لاغری دانست. ممکن است در برخی بیماران در محل درمان مقداری کبودی مشاهده شود که جای نگرانی نبوده و بعد از مدتی کبودی ها از بین خواهد رفت.

دستگاه لاغری لیپوسونیکس

برای لاغری با لیپوسونیکس از امواج بی ضرر اولتراسوند به صورت متمرکز در نقاطی که دارای بافت چربی است استفاده می شود. در حقیقت این دستگاه با برخورداری از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روشی را برای رسیدن به اندامی ایده آل و رهایی از چاقی پیش روی افراد قرار داده است.

دستگاه هایفو 4 بعدی با هندپیس ویمکس و لیپوسونیکس

این محصول دارای هندپیس مجزای ویمکس (V-max) برای رفع چین و چروک های ریز دور چشم و هندپیس لیپوسونیکس (Liposonix) برای لاغری می باشد. بعد از استفاده از این دستگاه میتوان نتیجه ی آن را به سرعت مشاهده کرد، بهترین نتیجه 2 ماه بعد از استفاده مشخص خواهد شد. از هایفو 4 بعدی با هندپیس ویمکس و لیپوسونیکس برای لایه های مختلف درم، SMAS و لایه ی چربی میتوان استفاده کرد.

کاربرد هایفو 4 بعدی با هندپیس ویمکس و لیپوسونیکس

·         جوانسازی

·         رفع غبغب

·         لیفت صورت

·         فرم دهی به بدن

·         رفع افتادگی پوست

·         افزایش سفتی پوست

·         کاهش چربی و لاغری

·         کاهش سلولیت های پوست

·         از بین بردن خط اخم و خنده

·         از بین بردن چین و چروک های پوست

دستگاه هایفو 4 بعدی و لیپوسونیکس

هایفوتراپی را میتوان معجزه ای در جوانسازی نامید، هایفو (HIFU) به معنای امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا بوده و از روش های نوین برای جوانسازی و لیفت صورت می باشد. آر اف بهتر است یا هایفو این سوالی است که بسیاری از افراد با آن مواجه می شوند در پاسخ باید گفت هر دو روش از بهترین راهکار های جوانسازی بوده که مزایا و معایب خاص خود را دارند.

به طور کلی این دستگاه دارای 2 هندپیس برای صورت و بدن می باشد. و قادر است با استفاده از امواج هایفو و با تولید گرما در محل درمان باعث رشد مجدد سلول های بافت پوست شود. این دستگاه دو منظوره بر روی لایه ی SMAS و چربی پوست اثر می گذارد و با ایجاد انرژی گرمایی سبب شکستن و حل شدن سلول های چربی خواهد شد.

به دلیل وجود محصولات مشابه بی کیفیت و تقلبی چگونگی تشخیص اصل و فیک هایفو 4 بعدی و لیپوسونیکس را از کارشناسان ما بخواهید.

دستگاه هایفو 4 بعدی 5 کاره

این محصول 5 هندپیس جداگانه به شرح ذیل دارد:

1.   هندپیس واژینال

2.   هندپیس ویمکس

3.   هندپیس آر اف فرکشنال

4.   هندپیس لیپوسونیکس

5.   هندپیس تشخیصی

در ادامه به معرفی کاربرد هر یک از هندپیس ها پرداخته ایم، لازم به ذکر است به دلیل وجود محصولات تقلبی و بی کیفیت بهتر است چگونگی تشخیص اصل و فیک دستگاه هایفو چهار بعدی پنج کاره را از کارشناسان ما بخواهید.

شنبه 10 اردیبهشت 1401
بؤلوملر :