پلاسما حالتی از ماده است که تاثیرات فوق العاده و کاربرد های متعددی به خصوص در زمینه ی درمان و زیبایی دارد. در روش پلاسما تراپی با استفاده از پلاسما و بدون نیاز به عمل جراحی بخشی از پوست که دچار مشکلاتی مانند لکه ها، کک و مک، افتادگی، خال و… می باشد را درمان خواهد شد. لازم به ذکر است این دستگاه با برق شهری کار می کند.

کار با دستگاه پلاسما پن مانستر

دستگاه پلاسما پن مانستر به عنوان دستگاه پلاسما جت نیز شناخته می شود، این دستگاه در واقع از الکتریسیته با فرکانس بالا استفاده کرده و در زمان نزدیک شدن به پوست با ایجاد جرقه که دلیل آن یک یون پایدار سطح پوست و یون ناپایدار هوا می باشد کار خود را انجام می دهد. این دستگاه از طریق لیزر CO2  تمامی لکه های پوستی را از بین خواهد برد. دستگاه مانستر از فاصله ی 2 میلی متری به صورت یکنواخت بر روی پوست شات می زند.

رنگ های تونل LED کلسیم دار

عملکرد طول موج های تونل ال ای دی کلسیم دار به شرح ذیل می باشد:

نور زرد: این رنگ با طول موج 590nm برای کاهش لکه های پوستی، پاکسازی و افزایش شفافیت و درخشندگی پوست، ترمیم کننده عمقی پوست استفاده می شود.

نور قرمز: طول موج این رنگ 635nmمی باشد و از آن به جهت تحریک کلاژن سازی، افزایش گردش خون، از بین بردن چین و چروک ها و رفع افتادگی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست استفاده می شود.

نور بنفش: این رنگ با طول موج 590nm برای درمان جای جوش، بهبود آکنه های پوستی، رفع کک و مک و جای جوش به کار می رود.

نور آبی: طول موج این رنگ 415nm می باشد و از آن می توان برای تنظیم چربی پوست، کاهش التهابات پوستی و رفع جوش های زیر پوستی استفاده کرد.

نور سبز: این رنگ با طول موج 560nm برای درمان لکه های پوستی، آفتاب سوختگی، رفع سیاهی پوست و به جهت افزایش آرامش و تسکین بخشی به پوست می توان استفاده می شود.

نور سفید: این رنگ دارای طول موج 590nm است و برای رفع افتادگی و شلی پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی می توان از آن استفاده کرد.

ماسک تونلی ال ای دی نور درمانی 7 رنگ با اسپری سرد و گرم

تونل LED کلسیم دار7 رنگ با اسپری سرد و گرم LED Facial Mask دارای 7 نور درمانی با طول موج های مختلف می باشد همچنین این محصول مراقبت از پوست برای رفع آکنه ها، جوانسازی، فیشیال و پاکسازی پوست استفاده می شود. هر جلسه ی استفاده از ماسک تونلی نور درمانی در حدود 20 دقیقه زمان میبرد که برای محافظت از چشم ها به کلاینت مربوطه عینک محافظ داده می شود، توجه داشته باشید در زمان استفاده از این دستگاه هیچ گونه مواد آرایشی نباید بر روی پوست باشد.

تونل LED همراه با بخور

این ماسک تونلی بخاردار با افزایش و تنظیم گردش خون باعث کاهش روند پیری خواهد شد، از دیگر کاربرد های این ماسک میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

·         رفع آکنه ها

·         ترمیم پوست

·         رفع کک و مک

·         کوچک کردن منافد

·         روشن کننده پوست

·         افزایش کلاژن سازی

·         سفت کنندگی پوست

·         افزایش گردش خون

·         بهبود لکه های پوستی

·         افزایش سفتی پوست

·         کاهش افتادگی پوست

شنبه 24 اردیبهشت 1401
بؤلوملر :