امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های افراد جامعه مسئله ی زیبایی می باشد و یکی از مهم ترین عوامل که موجب زیبایی شخص می شود داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک می باشد، پوستی صاف عاری از هر گونه خطوط و چروک! روش های بسیاری برای از بین بردن چروک های سطحی و عمیق پوست وجود دارد یکی از بهترین روش ها برای رفع این مشکلات بدون عمل جراحی تزریق ژل های زیبایی می باشد، همان طور که می دانید ژل فیلرها انواع مختلفی دارند که قرار است در ادامه مطلب به معرفی یکی از محصولات کشور کره به نام ژل رووفیل بپردازیم.

 

ژل رووفیل

ژل رووفیل (Revofil) در گروه ژل فیلرهای پرطرفدار بوده که ساخت کشور کره می باشد این ژل در 4 گروه مختلف در بازار وجود دارد و برای رفع خطوط و چین و چروک های صورت از سطحی ترین خطوط تا عمیق ترین آن قابل استفاده می باشد، هر یک از ژل های رووفیل برای تزریق در محل خاصی از صورت شخص قابل استفاده می باشند نکته ی مهم در خصوص استفاده از ژل رووفیل این است که تزریق آن هیچ گونه عوارضی برای شخص ندارد. در ادامه به معرفی انواع مختلف ژل های رووفیل و کاربرد هر یک از آن ها خواهیم کرد.

 

ژل رووفیل پلاس

از این ژل برای رفع چین و چروک های پوست استفاده می شود، در ساخت این ژل از هیالورونیک اسید استفاده می شود، به طور کلی برای حجم دهی به قسمت های مختلف صورت، لب ها، بالای گونه و رفع چروک های سطحی و عمیق پوست استفاده می شود.

از ژل رووفیل پلاس می توان برای رفع خطوط ماریونت و پاکلاغی نیز استفاده کرد، مدت زمان ماندگاری این ژل 1 سال می باشد. تزریق این ژل باید توسط پزشک متخصص انجام شود ممکن است شخص بعد از تزریق دچار کبودی و یا ورم در قسمت تزریقی شود که جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که در مدت زمان کوتاهی رفع خواهد شد.

 

ژل رووفیل فاین

برای اصلاح چروک های پوستی، خطوط ظریف پوست، ترمیم و بازسازی پوست و رفع اسکارهای عمیق می توان از ژل رووفیل فاین استفاده کرد. در ترکیبات این ژل از پیتیدهای بیومتریک استفاده شده است و همین امر سبب تاثیر گذاری سریع و مدت ماندگاری این ژل زیاد می باشد، از این ژل برای تزریق در نواحی شقیقه ها و زیر چشم استفاده می شود، لازم به ذکر است ماندگاری این ژل در حدود 10 ماه می باشد.

 

ژل رووفیل آکواشاین

از این نوع ژل برای شکل دهی صورت، جوانسازی و رفع ظاهری اندام و صورت استفاده می شود، به طور کلی ژل رووفیل آکواشاین ژل نیست بلکه یک مزوژل می باشد. تزریق ژل رووفیل آکواشاین یکی از موثرترین روش ها در جوانسازی صورت می باشد.

 

تفاوت ژل و مزوژل

ژل ها از ماده ای به نام اسید هیالورونیک ساخته می شوند ولی مزو ژل ها از انواع ویتامین ها به همراه هیالورونیک اسید ساخته شده اند تفاوت مزوژل با ژل در این است که این محصولات مانند ژل ها از ویژگی هایی مانند حجم دهندگی و پرکنندگی برخوردار نیستند.

 

ژل رووفیل الترا

اگر برای رفع چروک های قدیمی و عمیق پوست به دنبال راه حلی هستید بهترین و موثرین راه استفاده از ژل های رووفیل از نوع ژل رووفیل الترا می باشد، تزریق این ژل به پوست کمک می کند که بتواند چروک ها و خطوط صورت را برطرف ساخته و ترمیم کند، مدت ماندگاری این ژل به عوامل مختلفی از جمله پوست شخص، نوع تزریق و میزان تزریق بستگی دارد از این ژل می توان برای نواحی مختلف صورت از جمله خطوط خنده، خطوط پیشانی، چانه، فک، خطوط دور لب، گونه و پل بینی استفاده کرد. به طور میانگین مدت ماندگاری و دوام ژل رووفیل الترا یک سال می باشد و بعد از گذشت یک سال باید تمدید شود.

به طور کلی ژل های رووفیل در بین مصرف کنندگان و پزشکان طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد برای انجام کارهای زیبایی و رفع چروک های پوستی از این ژل ها استفاده می کنند تمامی این ژل ها باید توسط شخصی متخصص برای فرد تزریق شود.

شنبه 5 مهر 1399
بؤلوملر :